Vabimo vas na profesionalno usposabljanje delavcev v vzgoji in izobraževanju, ki bo v letošnjem letu potekalo preko aplikacije ZOOM. Prijave potekajo preko KATIS-a.
Usposabljanje bo čustveno in socialno komponento vzgoje in izobraževanja postavilo v kontekst sodobnega življenja družine, šole in širše družbe oziroma kulture. Danes čustvenemu razvoju priznavamo velik pomen. Kot pravi Umberto Galimberti, se um odpre samo, če je srce očarano. Zdi se, da ima čustvena komponenta v sodobni svobodni družbi in šoli dovolj prostora, a marsikje vidimo, da temu ni tako. Tudi socialna komponenta vzgoje in izobraževanja (in razvoj socialne inteligence) danes pogosto trči ob ovire sodobne, zelo individualistično usmerjene, družbe. To dobro ponazarja tudi koncept socialnega kapitala. Predavanje želi utemeljiti in utrditi prepričanje, da brez socialne (skupnostne) in čustvene komponente vzgoje in izobraževanja kakovostne šole dejansko ni.
Ciljna skupina:
Delavci/-ke v vzgoji in izobraževanju: vzojitelji/-ce, učitelji/-ce razrednega in predmetnega pouka, srednješolski/-e in višješolski/-e učitelji/-ce, predavatelji/-ce, svetovalni/-e delavci/-ke ipd..
Cilj:
Usposobiti delavce in delavke v vzgoji in izobraževanju za razvoj varnega, sodelovalnega in urejenega učnega okolja s spodbujanjem socialnih spretnosti učencev in razumevanjem vloge njihovih čustvenih in socialnih spretnosti pri pridobivanju znanja in doseganju učnih uspehov.
Vsebine in predavatelji
1. Prof. em. dr. Vinko Potočnik: Um se odpre, če je srce očarano
G. Potočnik je teolog, sociolog, psiholog in pedagog. Doktoriral je na Univerzi Gregoriana v Rimu, nato postal predavatelj za sociologijo religije in psihologijo religije. Redno predava na simpozijih pedagogom in teologom postdiplomskega izobraževanja. Raziskuje religioznost (zlasti slovensko in evropsko), vrednotne in etične usmeritve, tudi s sodelovanjem v različnih mednarodnih raziskovalnih projektih. Je soavtor učbenika Etika in družba ter Državljanska in domovinska kultura in etika.
2. Miha Kramli: Radosti in pasti novih tehnologij
G. Kramli je vodja ambulante za zasvojenost v novogoriškem zdravstvenem domu. Je tudi terapevt, ki je podiplomski študij iz družinske dinamike opravil na medicinski fakulteti v Ljubljani, specializacijo iz nekemičnih odvisnosti pa v ZDA.
3. Dr. Tjaša M. Kos: Razvijamo psihološko čvrstost
Ga. Kos se jo po končanem študiju psihologije izobraževala iz različnih psihoterapevtskih smeri in doktorirala na temo pozitivne psihologije na Dunaju. Danes dela v samostojni praksi s posamezniki, pari in skupinami. Ko je pri 24. letih oslepela, se ji je zrušil svet, sedaj pa pozitivno psihologijo živi tako v profesionalnem kot zasebnem življenju. Je mama treh otrok in deli svoje navdušenje nad možnostmi, ki jih odpira pozitivna psihologija.